مراقبتی و بهداشتی

معرفی برند بالانس | محصولات + خرید

بالانس، همان‌طور که از نامش پیداست، برندی است که از تعادل حمایت می‌کند. تعادل در زندگی و تعادل در پوست شما. کارشناسان معتقدند 5 دقیقه مراقبت از پوست می‌تواند تأثیری چشمگیر بر پوست شما و همچنین سلامت روزانه شما داشته باشد. محصولات بهداشتی بالانس صادقانه این موضوع را به تمامی مردم می‌گوید که محصولاتش 100 درصد طبیعی است. فرمولاسیون‌های طبیعی فعال برند بالانس از مواد فعال زیستی پیشرفته برای رفع نگرانی‌های پوستی و بازگرداندن پوست به تعادل استفاده می‌کنند.

محصولات برند بالانس

 

داستان برند بالانس

ربکا و کلر دو خواهر بودند که از استرس‌های روزانه و زندگی آلوده و بسیار زودگذر قرن 21 در امان نبودند. از آنجا که این عوامل به‌طور طبیعی تأثیرش را روی پوست هر فرد می‌گذارد، این دو خواهر تصمیم گرفتند برند بالانس را خلق کنند. آن‌ها در طول زمان، تمام واکنش‌های پوستی، از حساسیت گرفته تا ترشحات هورمونی را تجربه کرده و بر این باور بودند که از هرگونه محصولات مراقب پوستی می‌توان بدون عواقب استفاده کرد، اما کمی بعد به محصولات مراقبت پوستی گیاهی روی آوردند تا نگرانی‌های پوستی خود را برطرف کنند؛ درست در زمانی که مصرف‌کنندگان یا صنعت آرایشی- بهداشتی توجه چندانی به محصولات گیاهی نداشتند. ربکا پس از کار در فرانسه و بریتانیا برای یک برند آرایشی- بهداشتی جهانی، تجربه‌های زیادی کسب کرده بود، اما تصمیم گرفت دوباره به‌عنوان یک بازتاب‌شناس آموزش ببیند. کلر نیز علاقه خاصی به رایحه‌درمانی داشت و اشتیاق به این موضوع را با کشف تأثیر و قدرت اسانس‌ها در دوران دانشجویی خود پیدا کرد. همچنین او برای یادگیری یوگا به سراسر جهان سفر کرد.

 

چرا محصولات طبیعی؟

زیبایی آشکار و مراقبت از پوست بدون مواد شیمیایی به‌تازگی اصطلاحات رایجی به وجود آورده است، اما امروزه محصولات طبیعی و گیاهی به چه معنا هستند؟ ربکا و کلر در اوایل سال ۲۰۰۰، زمانی که مصرف‌کنندگان یا صنعت آرایشی و زیبایی چندان به محصولات طبیعی توجه نداشتند، به مراقبت از پوست با محصولات گیاهی و طبیعی روی آوردند و در طول سال‌ها بارها و بارها اثبات کردند محصولات طبیعی به معنای فناوری پایین نیست؛ برای مثال مراقبت از پوست خود را به یک لباس تشبیه کنید. شما یک لباس نایلونی در اختیار دارید و می‌توانید آن را بپوشید، اما سؤال اصلی این است که آیا واقعاً آن را می‌پوشید؟ قطعاً نه؛ مراقبت از پوست طبیعی نیز مانند الیاف طبیعی، حس متفاوتی روی پوست شما دارد و به آن اجازه تنفس می‌دهد، بدون هیچ نگرانی جذب آن می‌شود و سبب ایجاد احساس گرما، ناراحتی و تحریک نمی‌شود.
پاسخ دیگر به این موضوع این است که وقتی برند بالانس تأسیس شد کلر و ربکا هر دو متوجه شدند پوست و سلامت مردم در قرن جدید، به‌دلیل افزایش آلاینده‌ها و آلودگی در هوا، به‌شدت در خطر است. استرس طولانی‌مدت سبب شد آن‌ها آنچه را که برایشان مهم بود بررسی کرده و زندگی کلیدی‌ را آغاز کنند. هر دوی آن‌ها در طول زمان دچار واکنش‌ها و حساسیت‌های پوستی شده بودند و منطقی بود که از پوستشان به همان صورتی که از قلبشان با تغذیه سالم و ورزش مراقبت می‌کنند، مراقبت کنند.

 

چرا بعضی از محصولات ۱۰۰ درصد طبیعی نیستند؟

بسیار طبیعی است که مشتریان و مصرف‌کنندگان لوازم آرایشی- بهداشتی، بهترین و مؤثرترین نتیجه را از محصولی که خریاری می‌کنند می‌خواهند. برای رسیدن به این هدف گاهی اوقات لازم است از موادی استفاده شود که طبیعی نیستند، اما جای نگرانی نیست؛ زیرا مواد غیرطبیعی‌ای که استفاده می‌شوند، کاملاً بی‌خطر هستند.

 

فرمولاسیون زیستی پیشرفته

یک سؤال بحث‌برانگیز این است که چرا وقتی مواد فعال زیستی اثبات‌شده بالینی وجود دارد که به‌سادگی کار می‌کنند، مردم مواد مصنوعی را به این مواد ترجیح می‌دهند؟ برند بالانس همواره مرزها را درباره آنچه در نوآوری زیبایی طبیعی و گیاهی امکان‌پذیر است، رد می‌کند و از فرمولاسیون پیچیده‌ای بهره می‌برد. در این میان مواد فعال زیستی، نتایجی استثنایی‌ را ارائه می‌دهند. سرم هیالورونیک سه مولکولی پیشرو برند بالانس، نمونه‌ای درخشان از جایی است که علم پیشرفته به لطف اسید هیالورونیک طبیعی با مواد گیاهی قدرتمند ترکیب می‌شود. به‌علاوه سرم ترمیم‌کننده ویتامین C که برنده جایزه شده، با آنزیمی فرموله شده است که ویتامین C را در مدت‌زمان طولانی برای نتایج بهینه روی سطح پوست آزاد می‌کند.

سرم ترمیم‌کننده ویتامین C برند بالانس

 

بافت‌های پیچیده محصولات بالانس

محصولات برند بالانس بسیار لوکس هستند، مواد فعال را به‌طور مؤثر به پوست می‌رسانند و استفاده از آن‌ها تجربه‌ای لذت‌بخش را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد؛ برای مثال در محصولات بالانس شما نمی‌توانید نشانه‌هایی از سیلیکون پیدا کنید درواقع این ماده از محصولات حذف شده و کاسنی جایگزین آن شده است که حسی فوق‌العاده صاف و مخملی به پوست شما می‌دهد.

[irp posts=”26049″ ]

محصولات برند بالانس

محصولات وسیع برند بالانس به 4 دسته اصلی تقسیم می‌شود که عبارت‌اند از:

  • مراقبت از پوست صورت (Skin Care) شامل:

    New In
    Serums
    Moisturisers
    Cleansers
    Boosters
    Exfoliators
    Eye Care
    Lip Balm
    Sunscreen
    Face Masks
    Face Mists
    Face Oils
    Tan Drops

  • پوست‌های ویژه (Skin Concern) شامل:


    Blemishes + Breakouts
    Pro-Ageing
    Redness + Sensitivity
    Dehydration
    Dryness
    Oily + Enlarged Pores
    Uneven Skin Tone
    Dullness
    Cellullite

  • مراقبت از پوست بدن (Body Care) شامل:

    Hand Care
    Sleep
    De-Stress
    Body Oil

  • کالکشن یا مجموعه (Collection) شامل:

    Menopause
    Teen Years
    Pregnancy
    Vegan
    Fragrance Free
    Travel + Minis

برند لوکس بالانس با کیفیت بالایی که تا به حال از محصولاتش ارائه داده است، توانسته فروش جهانی بسیار خوبی داشته باشد و به یکی از برندهای مورد اعتماد مصرف‌کنندگان تبدیل شود.

 

سرم‌ها


سرم‌ها یکی از موارد ضروری در هر روتین مراقبت از پوست هستند که باید بعد از پاک‌سازی و قبل از مرطوب‌کننده استفاده شوند. سرم‌های بالانس با بافت سبک وزن، غلظت بالایی از مواد طبیعی فعال را ارائه می‌دهند تا پوست شما را شاداب نگه دارند؛ از آب‌رسانی عمیق گرفته تا افزایش درخشندگی.

[irp posts=”22673″ ]

سرم نیاسینامید برند بالانس

سرم نیاسینامید برند بالانس

سرم نیاسینامید بالانس با یک فرمول اکتیو و مبتنی بر آب با 15 درصد نیاسینامید است، یک ماده اصلی برای مراقبت از پوست که به‌عنوان ویتامین B3 نیز شناخته می‌شود. استفاده روزانه از آن به کاهش لک، بهبود بافت پوست و یکپارچه‌کردن آن کمک می‌کند. همچنین لک‌ها را از بین می‌برد، رنگ‌های ناهموار پوست را تسکین می‌بخشد و سبب درخشش بهتر پوست می‌شود.

 

خرید محصولات بالانس

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه بیوتی سنتر، با دنیایی از لوازم آرایشی و بهداشتی رو‌به‌رو شوید. این مجموعه باشکوه، با گردآوری مجموعه‌ای کامل از برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال، مستقیم آن‌ها را از خارج کشور تهیه و با قیمت مناسبی عرضه می‌کند. تمامی این کارها برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز است. از مزایای این فروشگاه می‌توان به عرضه محصولات به مشتریان به‌صورت حضوری و غیرحضوری (آنلاین) و مشاوره‌های مفید برای مشتریان گرامی اشاره کرد.