مراقبتی و بهداشتی

کرم ترمیم کننده چیست؟ + مدت زمان استفاده از کرم ترمیم کننده

کرم ترمیم کننده چیست و چه کاربردی دارد؟ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یک جوش یا زخم روی پوست صورت یا بدن‌تان ایجاد شود و جای آن باقی بماند. زخم‌هایی که به خاطر یک جراحت ایجاد می‌شوند و روی پوست ترمیم نمی‌شوند. واقعیت این است که هیچ کس نیست که دوست داشته‌باشد جای زخم و جوش روی پوستش بماند. اگر شما جای جوش یا زخم دارید، به سادگی می‌توانید آن‌ها را با کرم‌های ترمیم کننده از بین ببرید. به کمک این کرم ها می‌توانید پوستی صاف و تمیز برای خودتان ایجاد کنید. این کرم‌ها موادی دارند که به بازسازی پوست و شفاف شدن پوست کمک می‌کنند. این کرم‌ها عوارضی ندارند و تنها کارشان کمک به روند ترمیم و بهبود پوست است. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم که کرم ترمیم کننده چیست؟  و بهترین کرم ترمیم کننده پوست موجود در بازار کدام است.

زمانی که روی پوست زخم یا سوختگی ایجاد می‌شود، باید برای سرعت دادن به روند التیام پوست از کرم‌های ترمیم کننده استفاده کنید. این کرم حاوی مواد ضدالتهاب و ضد قارچ است که از ورود آلودگی به پوست جلوگیری کرده و زخم را به سرعت ترمیم می‌کند. همچنین اگر به خاطر زخم درد و تورم داشته‌باشید، به‌سرعت این علائم را تسکین می‌دهد. مسئله مهمی که زمینه‌ساز ماندن جای زخم روی پوست می‌شود، خشکی پوست است. کرم های ترمیم کننده حاوی مواد مرطوب کننده پوست بوده و با تامین رطوبت مورد نیاز پوست و آبرسانی آن پوست را برای ترمیم آماده می‌کنند. از طرفی کلاژن نوعی بافت است که برای ترمیم پوست تاثیر زیادی دارد. این کرم با تحریک کلاژن‌سازی در پوست باعث می‌شود که زخم‌ها با سرعت بیشتری بهبود یافته و درمان شوند.

چرا باید بعد از آسیب بلافاصله از کرم‌های ترمیم کننده استفاده کنیم؟

استفاه از این کرم‌ها بعد از آسیب فواید زیادی برای پوست دارند. مهم‌ترین مزایا این کرم‌ها این است که آن‌ها ضد قارچ و ضد باکتری هستند و از جمع شدن قارچ و باکتری روی زخم جلوگیری می‌کنند و اجازه ایجاد عفونت را نمی‌دهد. همچنین باعث تسریع روند بازسازی پوست، درمان سوزش و التهاب، رفع قرمزی پوست و تنظیم رطوبت پوست می‌شوند.

بیوتی سنتر

روش استفاده از کرم ترمیم کننده

خب حالا که متوجه شدید کرم ترمیم کننده چیست؟ بهتر است روش دقیق استفاده از آن را هم بدانید. استفاده از کرم ترمیم کننده به اندازه‌ای مهم است که اگر به آن توجهی نداشته ‌باشید یا شیوه استفاده از این کرم را به درستی ندانید، آسیب‌های جدی روی پوست‌تان ایجاد می‌شود. همیشه توصیه ما این است که قبل از استفاده از ترمیم کننده با پزشک‌تان مشورت کرده و بهترین کرم ترمیم‌کننده را برای پوست خودتان پیدا کنید. پزشک با توجه به شدت جراحت و نوع پوست شما، بهترین و مناسب‌ترین کرم ترمیم‌کننده را معرفی می‌کند. برای استفاده از این کرم‌ها به یاد داشته‌ باشید که این کرم‌ها را نباید روی زخم یا جای بخیه مستقیما استفاده کنید. همچنین استفاده از محصولات ترمیم‌کننده در نواحی چشم و سایر بافت‌های مخاطی مجاز نیست.

نکته دیگر که باید توجه کنید این است که قبل از استفاده از کرم باید محل جراحت را با شوینده ملایم تمیز کنید و سپس مقداری از کرم را برداشته و روی محل زخم ماساژ دهید. همچنین برای اطلاعات بیشتر می‌توانید کاتالوگ خود محصول را بخوانید و اطلاعاتی در خصوص شیوه استفاده از کرم به دست بیاورید.

کم ترمیم کننده چقدر باید روی پوست بماند؟

به نظر شما مدت زمان استفاده از کرم ترمیم کننده چقدر باید باشد؟ متخصصان معتقدند که هر محصولی مانند کرم ترمیم کننده زخم برای اینکه بیشترین تاثیرگذاری را داشته ‌باشند، باید حداقل 30 دقیقه روی پوست بمانند و شسته نشوند. در غیر این صورت محصول باید دوباره استفاده شود. البته باید به هنگام خرید محصول در خصوص شیوه استفاده از آن هم سوال کنید. چرا که کرم‌های ترمیم کننده اغلب کاربردهای متنوعی دارند. از طرفی نوع نیاز شما در شیوه استفاده از کرم تاثیرگذار است. مثلا برای استفاده حین لیزر شما باید کرم‌های ترمیم کننده را یک ساعت قبل از لیزر روی پوست بمالید و اجازه دهید تا اثر کند و سپس لیزر انجام بدهید.

[irp posts=”22949″ ]

بهترین کرم ترمیم کننده پوست صورت

در ادامه بهترین برندهای کرم ترمیم کننده پوست را برای شما معرفی می‌کنیم:

  • کرم ترمیم کننده سیکاپلاست لاروش پوزای

حالا که می‌دانید کرم ترمیم کننده چیست  شاید بخواهید با بهترین کرم‌های ترمیم‌کننده و بهترین کرم ترمیم‌کننده جای جوش موجود در بازار آشنا شوید. اولین پیشنهاد ما کرم ترمیم کننده سیکاپلاست لاروش پوزای است. این کرم ترمیم کننده زخم حاوی مواد معدنی و مغذی آب چشمه بوده و سرشار از آنتی اکسیدان‌ها و پروویتامین B5 است و که پوست را تغذیه کرده و آرامش‌بخش پوست می‌باشد. این کرم آبرسانی بالایی داشته و با تامین رطوبت مورد نیاز پوست شما خشکی آن را رفع کرده و پوست را تمیز و لطیف می‌کند. این کرم برای پوست خشک و حساس و تحریک شده مناسب است و روند بازسازی و ترمیم پوست را سرعت می‌دهد. پوست‌های آسیب دیده و ملتهب به محیطی برای بهبود سریع نیاز دارند. کرم ترمیم کننده سیکاپلاسیت لاروش پوزای یک محصول ایده‌آل است که انواع تحریکات پوست را التیام داده و جراحت‌های روزانه پوست را درمان می کند. این کرم بعد از لیزر، لایه برداری، اگزما، نیش حشرات و غیره قابل استفاده است. حتی می‌توانید از آن برای درمان حساسیت‌های ناشی از پوشک در کودکان کمک بگیرید.

  • کرم سیکالفیت پلاس اون

 کرم ترمیم کننده سیکالفیت پلاس اون  به لطف وجود سوکرالفیت میکرونایزشده یک ترمیم کننده قوی، ضد التهاب و از آن مهم‌تر محافظت کننده پوست است. جالب است بدانید که همه این موارد ویژه در کنار هم سبب می‌شوند که به مرور زمان یک پانسمان نامرئی روی زخم ایجاد شده و زخم به سرعت بیشتری ترمیم و درمان شود. این ماده همچنین از ترشحات ایجاد شده روی زخم جلوگیری می‌کند. همچنین این کرم حاوی مس و روی هم هست و خاصیت آنتی‌باکتریال بالایی دارد. در نتیجه می‌تواند از عفونت جلوگیری کند. بعد از استفاده از این کرم از تاثیر سریع و کوتاه مدت آن شگفت‌زده خواهید شد.

  • کرم سیکابیو بایودرما

به دنبال بهترین کرم ترمیم‌کننده پوست هستید، ترمیم کننده سیکابیو بایودرما را امتحان کنید. این کرم خاصیت آنتی باکتریال و ضدعفونی‌کنندگی داشته و از رشد میکروب‌ها و باکتری‌ها روی نقاط آسیب دیده پوست جلوگیری می‌کند و از پوست در برابر آسیب‌های خارجی محافظت می‌کند. این کرم با ترمیم لایه محافظ روی پوست و تقویت سلول‌های پوستی و بالا بردن مقاومت آن‌ها زخم و جراحت و قرمزی ایجاد شده روی پوست را بهبود می‌دهد. همچنین برای درمان و کاهش درد و تسکین خارش هم مفید است. ساختار این کرم طوری است که یک پانسمان نامرئی روی پوست ایجاد می‌کند و به از بین رفتن عوارض ناشی از آسیب‌ها کمک می‌کند. در ترکیبات این کرم هیچ اثری از رنگ و اسانس دیده نمی‌شود و هیچ حساسیت و آسیبی روی پوست ایجاد نمی‌کند. این کرم اثربخشی سریع داشته و خارش و سوزش پوست را سریعا متوقف می‌کند. همچنین خاصیت مرطوب‌کنندگی داشته و باعث ایجاد حس کشیدگی روی پوست نمی‌شود.

انواع کرم ترمیم کننده

لوازم آرایشی بهداشتی اورجینال بیوتی سنتر

آنلاین شاپ بیوتی سنتر با 3 سال سابقه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی، آماده سرویس‌دهی به شما عزیزان است. تمام محصولاتی که در این آنلاین شاپ وجود دارد، اورجینال بوده و مستقیما از تولید کننده اصلی یا وارد کننده رسمی برند دریافت و خریداری می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه تمام برندهای معتبر و شناخته شده دنیا را با مناسب‌ترین و منصفانه‌ترین قیمت خریداری کنید. تمام محصولات این فروشگاه اورجینال و کاملا اصل بوده و بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید اقدام به خریداری این محصولات بکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *