مراقبتی و بهداشتی

اسپری دوفاز مو چیست؟ + نحوه استفاده از اسپری دوفاز

امروزه محصولات متنوعی برای حفظ سلامت و لطافت موها در سطح بازار عرضه می‌شود. همان‌طور که می‌دانید یکی از عوامل مخربی که موجب می‌شود به موها آسیب زیادی وارد شود، سشوار کشیدن و یا استفاده از اتو مو است. سلامت موها در اثر استفاده طولانی مدت از وسایل حرارتی به خطر می‌افتد، حتی اگر شما به صورت کاملاً حرفه‌ای براشینگ انجام دهید، نمی‌توانید مضرات حرارت این وسایل را به صفر برسانید. از طرفی در صورتی که از سشوار استفاده نکنید و بعد از حمام موهای خود را خیس بگذارید، موهای شما دچار پوسیدگی خواهد شد؛ اما همانطور که می‌دانید سشوار کشیدن موجب می‌شود که آب موها کم شده و بعد از مدتی موها دچار خشکی شدید و موخوره شوند. یکی از محصولاتی که می‌تواند اثرات مخرب حرارت را به حداقل برساند، اسپری دوفاز مو است. ما در این مقاله قصد داریم پاسخ سوالاتی مانند اسپری دو فاز چیست؟ اسپری دوفاز مو چیست؟ طرز استفاده از اسپری دوفاز مو چگونه است؟ و سوالاتی از این قبیل را بدهیم، تا با استفاده از اسپری دوفاز مو از اثرات نامطلوب سشوار و دیگر وسایل حرارتی بکاهید.

همه ما می‌دانیم که برای حفظ سلامت موها وداشتن موهای درخشان و براق، روش‌های متعددی وجود دارد، که یکی از آن روش‌ها استفاده از اسپری دوفاز مو است. استفاده از سشوار موجب می‌شود که کوتیکول مو تخریب شده و پولک کوتیکول باز شود و در نهایت موهای شما شکننده، خشک و وز می‌شود. برای تقویت مو و ایجاد نرمی و لطافت و همچنین ترمیم آن‌ها، نیاز به یک اسپری دوفاز مو است تا بتواند آب مورد نیاز موها را تامین کرده و مانند یک لایه محافظ از موهای شما در برابر حرارت شدید مراقبت کند. در این مقاله از سایت بیوتی سنتر تهران تمام نکاتی که درمورد اسپری دوفاز باید بدانید را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

[irp posts=”24069″ ]

اسپری دو فاز چیست؟

در پاسخ به این سوال که اسپری دو فاز چیست؟ باید گفت منظور از اسپری دو فاز این است که ترکیبات موجود در آن در دو فاز سیلیکونی و آب عمل می‌کنند، به عبارتی به صورت هم‌زمان تغذیه و آبرسانی موها را انجام می‌دهند. اسپری دوفاز، موها را در برابر گرمای شدید ایمن نگاه می‌دارد، همچنین فرمولاسیون استفاده شده در این اسپری‌ها موجب خاصیت نرم‌کنندگی و ترمیم‌کنندگی آن‌ها می‌شود. از این رو شکستگی، زبری، وزی، خشکی و… موها را به مرور زمان از بین خواهد برد. لازم است بدانید که افراد کلاهبردار زیادی وجود دارند که محصولات نامرغوبی را به بازار عرضه می‌کنند؛ بنابراین باید دقت کنید که بهترین اسپری دوفاز مو و نوع اورجینال آن را تهیه کنید.

اسپری دوفاز

اسپری دوفاز مو چیست؟

اگر به موهایتان رسیدگی نکنید، شاهد ضعیف شدن و ریزش آن‌ها خواهید شد. اسپری دوفاز مو یکی از محصولات مراقبت از مو است که در دو فاز سیلیکون و آب فرموله شده است، از این رو به آن اسپری دو فاز می‌گویند. اگر به ظاهر اسپری دوفاز مو دقت کنید به آسانی متوجه می‌شوید که شامل دو ترکیب اصلی است. اسپری دوفاز موها را چرب و روغنی نمی‌کند بلکه به آن‌ها حالت ابریشمی و نرمی می‌بخش. سعی کنید با توجه به بودجه و نیاز خود، بهترین اسپری دوفاز مو را تهیه کنید.

طرز استفاده از اسپری دوفاز مو

در این قسمت می‌خواهیم طرز استفاده از اسپری دوفاز مو را توضیح دهیم.

همان‌طور که در قسمت اسپری دوفاز مو چیست؟ ذکر کردیم، اسپری دوفاز مو از دو ترکیب آب و سیلیکون تشکیل شده است، بنابراین قبل از استفاده از اسپری بایستی آن را به خوبی تکان دهید تا هر دو فاز با یکدیگر ترکیب شوند. از اسپری دوفاز مو می‌توانید برای موهای مرطوب و یا موهای خشک استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید به موهای خود حالت دهید، سعی کنید بعد از حمام موهای خود را مقداری با حوله خشک کنید تا کاملاً خیس نباشد و با همان حالت نمدار، اسپری دو فاز را استفاده کنید.

برای آنکه به موهای خود حالت دهید، باید محصول را به ساقه مو اسپری کرده و سپس موهای خود را شانه کنید. هنگام اسپری کردن دقت کنید که مواد روی چشم‌ها، صورت و زخم شما پاشیده نشود. بعد از اسپری محصول به موهایتان، در صورتی که قصد سشوار کشیدن و یا اتو مو را دارید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. دقت داشته باشید که بعد از استفاده از اسپری مو نیازی به آبکشی موها نیست.

فواید اسپری دوفاز مو چیست؟

در این قسمت قصد داریم فواید اسپری دوفاز مو را بررسی کنیم تا بتوانید بهترین اسپری دوفاز مو را خریداری کنید. ناگفته نماند که برای خرید اسپری دوفاز می‌توانید به سایت فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی بیوتی سنتر مراجعه کنید و بعد از بررسی محصولات بیوتی سنتر، بهترین اسپری دوفاز مو را انتخاب و خریداری کنید. مزایا و فواید اسپری دوفاز مو شامل موارد زیر است:

  • مانع از کاهش رطوبت مو
  • مراقبت از مو توسط لایه محافظ در برابر ابزارهای حرارتی
  • ایجاد نرمی و لطافت موها و همچنین درخشندگی آن‌ها
  • مانع از چرب شدن و الکتریسیته شدن موها
  • حالت‌دهی آسان به موها
  • از اسپری دوفاز برای موهای فر و دیگر انواع مو نیز می‌توان استفاده کرد
  • قابل استفاده برای موهای خشک و موهای خیس
  • کمک به حجم‌دهی موها

در صورتی که پاسخ سوالات خود را در خصوص اسپری دو فاز چیست؟ و اسپری دوفاز مو چیست؟ دریافتید، و طرز استفاده از اسپری مو را یاد گرفتید، بایستی با اسپری دو فاز کراتینه و اسپری دوفاز آرگان نیز آشنا شوید تا بتوانید هنگام خرید از فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی بیوتی سنتر و بررسی محصولات بیوتی سنتر، اسپری مورد نظر خود را انتخاب نمایید؛ همچنین ممکن است نام اسپری سه فاز را نیز شنیده باشید که در قسمت آخر مقاله به این سوال که اسپری سه‌فاز مو چیست؟ نیز پاسخ خواهیم داد.

اسپری دوفاز کراتینه

منظور از اسپری دو فاز کراتینه این است که این محصول حاوی پروتئین‌هایی است که با منشا طبیعی تولید شده‌اند. وجود این پروتئین‌ها برای تقویت و رشد موها ضروری است. پروتئین‌های موجود در این اسپری، موهای آسیب دیده و ضعیف شده را بازسازی می‌کنند، همچنین به علت داشتن آمینو اسیدها، رطوبت مو را حفظ می‌کنند. اسپری دوفاز کراتینه، رشد موها را افزایش داده و موجب حفظ سلامت موها می‌شود.

[irp posts=”22903″ ]

اسپری دوفاز آرگان

اسپری دوفاز آرگان حاوی روغن گیاهی آرگان است که می‌تواند با رطوبت رسانی به موها و ترمیم آن‌ها به عنوان یک درمان‌کننده طبیعی به کار رود. اسپری دوفاز آرگان از از خشکی و شکنندگی موهای شما جلوگیری کرده و با خاصیت مرطوب کنندگی خود موجب شادابی و ترمیم موها می‌شود. این محصول دارای مواد مغذی است که موها را از آسیب‌های ناشی از حرارت شدید سشوار و اتو مو محافظت می‌کند.

آرایشی بهداشتی بیوتی سنتر

اسپری سه‌فاز مو چیست؟

در پاسخ به این سوال که اسپری سه فاز مو چیست؟ باید گفت که این محصول ترکیبی از روغن‌های مغذی است که موجب احیا و شاداب شدن موهای آسیب دیده می‌شود. این محصول با خاصیت نرم‌کنندگی و آبرسانی و ترمیم‌کنندگی خود، موجب بازسازی موهای آسیب دیده و رفع خشکی و وزی موها می‌شود، همچنین به دوام رنگ موهای رنگ شده نیز کمک می‌کند. همانگونه که  اسپری دوفاز برای موهای فر قابل استفاده است، اسپری سه فاز نیز به منظور استفاده برای موهای فر به کار برده می‌شود.

سخن پایانی

یکی از منحصر به ‌فردترین محصولات برای مراقبت و ترمیم و بازسازی موها، استفاده از اسپری‌های مو است. در صورتی که به موهایتان رسیدگی نکنید، به مرور زمان موهای شما خشک و آسیب دیده می‌شود. ما در این مقاله، مطالبی را ارائه دادیم تا به دو سوال مهم اسپری دو فاز چیست؟ و اسپری دوفاز مو چیست؟ پاسخ دهیم. همان‌طور که در مطالب بالا اشاره کردیم، از اسپری دوفاز برای موهای فر و دیگر انواع موها استفاده می‌شود. در صورتی که قصد خرید اسپری دوفاز از فروشگاه آرایشی بهداشتی بیوتی سنتر را دارید، لازم است بدانید که فروشگاه بیوتی سنتر دارای انواع برندهای اسپری دوفاز مو است که می‌تواند شما را از مراجعه به فروشگاه‌های دیگر بی‌نیاز کند. در پایان امیدواریم از خواندن این مطالب لذت برده باشید.