مراقبتی و بهداشتی

میسلار واتر چیست ؟ + فواید و طرز استفاده از میسلار واتر

می‌دانید که میسلار واتر چیست و چه تفاوتی با تونر دارد؟ میسلار واتر یک نوع پاک کننده پوست است که ده‌ها سال از یکی از رازهای زیبایی پوست مردم اروپا بوده است. این محصول آسیبی به پوست نمی‌رساند و نیازی به شست‌وشو ندارد و یک فناوری منحصر‌به‌فرد در آن استفاده شده است که آن را از سایر پاک‌کننده‌های پوستی متمایز می‌کند. اگر قصد دارید یک پاک‌کننده جدید به روتین پوست‌تان اضافه کنید، بهتر است با این محصول و کاربردهای آن هم آشنا شوید. در این مطلب از بیوتی سنتر، به کارایی میسلار واتر و بهترین برندهای میسلار واتر می‌پردازیم.

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر یک نوع پاک کننده صورت است که کارش از بین بردن سموم پوست و ناخالصی‌های اضافی روی پوست است که احساس نرمی و لطافت بی‌نظیری به پوست می‌دهد. میسلارواترها حاوی میسل‌ها یا ذرات روغنی هستند که کارشان جذب کثیفی‌ها و ناپاکی‌های روی پوست و تمیز کردن آن است. این پاک‌کننده همه کاره بوده و می‌توانید برای پاک کردن انواع محصولات آرایشی از کرم‌پودر تا آرایش چشم و ریمل از آن استفاده کنید. معمولا مراقبت از پوست و پاک کردن آرایش دو مقوله جداگانه هستند و به خرید محصولات جداگانه نیاز دارند اما با این محصول ساده می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و هر دو کار را انجام دهید.

فواید میسلار واتر

ترکیبات میسلار واتر چیست؟

حالا که می‌دانید میسلار واتر چیست و چه کاربردی دارد، شاید برایتان جالب باشد که بدانید، این محصول چه ترکیباتی دارد. میسلارواتر از میسل‌ها یعنی ذرات لیپیدی پاک کننده که به صورت سوسپانسیون در آب معلق ساخته می‌شود. میسل‌ها هم حالت آب گریزی دارند هم آب دوستی. یعنی اینکه می‌توانند کثیفی، ناخالصی و مواد آرایشی روی صورت را از بین ببرند. ظاهر میسل‌ها مانند آب شفاف است اما زمانی که با پوست شما تماس داشته‌باشند، متوجه می‌شوید که این محصول ترکیبات پیچیده‌تری دارد.

میسل‌هایی که در میسلارواتر هستند، عملکردهای مختلفی دارد از جمله آن می‌توان به از بین بردن آرایش، پاک کردن صورت و مرطوب کردن پوست اشاره کرد. کار میسل‌ها مانند آهن‌ربا است که بدون نیاز به فشار چربی و آرایش را از سطح پوست جمع کرده و بدون اینکه پوست را بیش از حد خشک کنند، آن را تمیز و آبرسانی کند. میسل‌ها حتی محصولات آرایشی ماندگاری مانند ریمل را هم تمیز می‌کند.

[irp posts=”23780″ ]

فرق میسلار واتر با تونر چیست؟

وقتی صحبت از تونر و میسلارواتر می‌شود، خیلی‌ها فکر می‌کنند که این دو محصول تفاوتی با هم ندارند و کاربردشان یکسان است. اما باید بدانید که تونر و میسلارواتر دو محصول کاملا متفاوت هستند و ترکیبت و کارایی آن‌ها هم با هم تفاوت دارد.

میسلارواتر‌ها معمولا ترکیبات روغنی دارند و استفاده از آن به پوست حالت چربی می‌دهد. به واسطه همین ساختار روغنی هم این پاک کننده‌ها برای پاک کردن آرایش صورت و چشم مفید و کاربردی هستند. استفاده از میسلارواترها قبل از شست‌وشو صورت رواج دارد.

در مقابل تونرها کاملا بدون چربی هستند و اصلی‌ترین کارایی که دارند، تنظیم کردن PH پوست است. می‌دانید که هر بار صورت‌تان را می‌شویید، پوست قلیایی شده و تونر می‌تواند تنظیم کننده خوبی برای حل این مشکل باشد. همچنین شوینده‌ها توانایی پاک کردن کاملا منافذ پوست را ندارند و تونر می‌تواند این کمبود را برای صورت جبران کند. تکمیل کننده نهایی تمیز کردن پوست از هر نوع آلودگی همین تونرها هستند. پس بعد از پاک کردن آرایش با میسلارواتر به کمک تونر می توانید منافذ پوست را تمیز کنید.

میسلار واتر بایودرما

چطور از میسلار واتر استفاده کنیم؟

حالا که می‌دانید میسلار واتر چیست و طرز استفاده آن چگونه است، پاک کردن پوست با میسلارواتر باید اولین قدم در تمیز کردن صورت بعد از آرایش یا موقع خواب باشد. برای استفاده از میسلارواتر کافی است یک تکه پنبه یا پد آرایش پاک کننده برداشته و آن را به میسلارواتر آغشته کنید. سپس پنبه را به صورت دورانی روی پوست‌تان بکشید. این کار را تا زمانی ادامه بدهید که تمام صورت از آرایش تمیز شده باشد. برای پاک کردن ارایش چشم ابتدا مطمئن شوید که پد کاملا به میسلارواتر آغشته شده باشد سپس پد را به آرامی روی پلک‌تان بکشید و آن را برای چند ثانیه نگه دارید تا آرایش روی چشم سست شود. حالا به آرامی پد را روی چشم‌تان حرکت دهید. میسل‌ها مانند آهن‌ربا عمل کرده و تمام آرایش چشم را تمیز می‌کنند.

بهترین برندهای میسلار واتر چیست؟

حالا که می‌دانید کاربرد و فواید میسلار واتر چیست، نوبت به آن رسیده است که با بهترین میسلار واتر را بشناسید.

  • میسلارواتر بایودرما

بایودرما محصول کشور فرانسه است و این محصول یکی از بهترین میسلار واترها برای صورت و چشم است و کاملا برای پوست‌های حساس و نرمال تا خشک مناسب است. پوست‌هایی که مستعد قرمز شدن هستند هم می‌توانند از این محصول استفاده کنند. این میسلار واتر ترکیبات موثری دارد که التیام بخش بوده و طراوت و شادابی را در پوست ایجاد می‌کند. این میسلارواتر به ملایمی آب است و بعد از مصرف احساس سوزش روی پوست ایجاد نمی‌کند.

میسلارواتر پوست چرب و مختلط بایودرما باعث تسکین سوزش و کاهش قرمزی پوست می‌شود. این محصول ملایم اما موثر است و به سرعت می‌تواند حتی آرایش‌های ضدآب را هم تمیز کند.

  • میسلار واتر گارنیه پوست چرب

یکی از بهترین محصولات برای پاک کردن صورت از آلودگی‌ها میسلار واتر گارنیه پوست چرب است. این محصول به بهترین روش ممکن آرایش چشم‌ها و لب‌ها را تمیز می‌کند و می‌تواند آلودگی‌ها را کاملا بزداید. گارنیه در تهیه این محصول از فرمولاسیون جدید استفاده کرده است که نه پوست را خشک می‌کند و نه باعث چرب شدن آن می‌شود. همچنین بعد از استفاده از آن لازم نیست صورت‌تان را بشویید. این میسلار واتر در نهایت باعث شفاف شدن و لطیف شدن و پاک شدن پوست می‌شود.

میسلار واتر گارنیه

  • میسلار واتر سیمپل

یکی از معروف‌ترین میسلارواتر ها برای پوست چرب مربوط به برند سیمپل است. سیمپل جز برندهایی است که محصولات باکیفیت و سبک برای پوست تولید می‌کند. این محصول دارای سه نوع آب خالص است که آلودگی‌ها را کاملا از روی پوست شما تمیز می‌کند. همچنین به خاطر آبرسانی پوست از زبر شدن و خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند. میسلار واتر پوست حساس سیمپل مدل kind to skin بدون مواد شیمایی ساخته شده است و به همین خاطر باعث ایجاد حساسیت و قرمزی نمی‌شود.

[irp posts=”22949″ ]

میسلارواتر نیتروژنا

این پاک کننده جزء بهترین میسلارواترهای موجود در مارکت است که برای پاک کردن آرایش صورت و چشم طراحی شده است. میسلار واتر هیدروبوست نیتروژنا پوست را عمیقا تمیز کرده و آن را از هر گونه آلودگی و مواد آرایشی پاک می‌کند. این محصول فاقد الکل بوده و باعث حساسیت یا قرمزی نمی‌شود همچنین رطوبت پوست را حفظ می‌کند. با این محصول می‌توانید سخت‌ترین و ماندگارترین آرایش‌ها را هم تمیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *