آرایش و زیبایی

تینت لب چیست؟ + فواید tint لب و فرق آن با رژ و برق لب

لب‌ها تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند و شما می‌توانید با یک رژ لب یا برق لب خوشرنگ این هدف برسید. متنوع‌ترین محصولاتی که در دنیای لوازم آرایشی وجود دارند، رژ لب‌ها و برق لب‌ها هستند. به همین خاطر است که تولید کنندگان رژ لب تصمیم گرفتند که محصول جدید دیگری را در این کتگوری تولید کنند. حتما شما هم نام تینت لب را بارها شنیده‌اید و برای‌تان این سوال پیش آمده است که تینت لب چیست این محصول شگفت‌انگیز به عنوان رنگ لب هم شناخته می‌شود و توجه خیلی از مصرف‌کنندگان را جلب کرده است.

داشتن لب‌های زیبا برای هر خانمی جذاب است. به کمک یک تینت لب خوب می‌توانید به این خواسته برسید. در این مقاله از آنلاین شاپ بیوتی سنتر می‌خواهیم ببینیم که تینت لب چیست و چه تفاوتی با رژ لب دارد.

تینت لب چیست؟

در پاسخ به این سوال که تینت لب چیست باید بگویم که تینت لب یک محصول بین برق لب و رژ لب است که تقریبا کمی از کار هر دو این محصولات را انجام می‌دهد. تینت لب یک محصول مایع رقیق است که بدون سرب و موم بوده و هیچ آسیبی برای لب‌های شما ایجاد نمی‌کند. بافت این محصول به اندازه‌ای سبک است که هیچ احساس سنگینی و چسبندگی روی لب ایجاد نمی‌کند. تینت لب در رنگ‌های مات و براق موجود است. امروزه این محصول خیلی ترند شده است و هر جایی می‌توانید انواعی از تینت‌های لب با مارک‌ها و برندهای مختلف را پیدا کنید. تینت لب رنگ طبیعی به لب‌ها می‌دهد و دوام و ماندگاری آن هم از رژ بیشتر است. علاوه بر این محصولات، تینت لب‌های یکبار مصرف زیادی هم در بازار وجود دارند که معمولا پکیجینگی شبیه به گوش پاک کن دارند. تنوعی که در بسته بندی و ارائه این محصول وجود دارد، هم از دیگر دلایل محبوبیت خرید تینت لب است.

فرق تینت لب با رژ لب و برق لب

تینت لب را حتی می توانید روی گونه‌هایتان هم استفاده کنید و یک رنگ طبیعی به آن بدهید. این محصول نسبت به رژ لب و برق لب ماندگاری بیشتری دارد. برای مثال، شاید فکر کنید که تینت‌های لب همه براق و شاینی هستند اما اینطور نیست. شما می‌توانید تینت لب مات هم در بازار پیدا کنید. تینت‌های لب جزء محصولاتی هستند که بیشتر در تابستان کاربرد دارند و ماندگاری آن‌ها در گرما هم بیشتر است. این گونه شما در طول روز هیچ تغییر رنگی روی لب‌هایتان احساس نمی‌کنید و طوری است که انگار تازه رژ لب زده‌اید.

تینت لب‌، لب‌ها را نرم کرده و زیبایی خاصی به آن می‌دهد و جلوه‌ای که تینت لب روی لب‌های شما ایجاد می‌کند، چشم هر بیننده‌ای را به خودش خیره می‌کند و باعث درخشان شدن چهره شما می‌شود.

[irp posts=”22949″ ]

فرق تینت لب با رژ لب و برق لب

برای اینکه کامل‌ترین پاسخ را به سوال تینت لب چیست بدهیم، باید ببینیم که تینت لب چه فرقی با رژ لب و برق لب دارند. همانطور که متوجه شدید تینت لب نسبت به برق لب و رژ لب برتری دارد چرا که ماندگاری بالاتری داشته و بدون سرب و موم است و به لب‌ها آسیبی نمی‌رساند.

  • تینت لب ردی روی لب به جا نمی‌گذارد

تقریبا همه خانم‌ها با این اتفاق رو به رو شده‌اند که وقتی رژ می‌زنند، دندان‌هایشان هم رنگی می‌شود یا موقع نوشیدن چای رد رژ روی فنجان می‌ماند. اما با تینت لب شما دیگر با این مشکل مواجه نخواهید شد. یکی از بهترین شاخصه‌های تینت لب نسبت به رژ لب و برق لب این است که به هیچ عنوان اطراف لب را کثیف نمی‌کند و فنجان شما در جلسات کاری و مهمانی‌های مهم رژی نمی‌شود. این یکی از تفاوت‌های تینت لب با رژ لب و برق لب است که سبب شده است این محصول محبوبیت بیشتری در بازار داشته باشد.

  • تینت لب بدون روغن و موم است

تقریبا همین امر باعث می‌شود که رژ اطراف لب پخش شود و حالت روغنی و چرب آن ظاهر لب را زشت و نامتناسب نشان دهد. اما خوشبختانه در ساختار تینت لب موم و روغن استفاده نشده است. این محصول بافت مایع یا ژلی دارد. حتی در مواقع بافت این محصول مانند موس است. در واقع شما از یک محصول سبک و بدون ضرر استفاده می کنید که حالت زیبایی روی لب‌ها ایجاد می‌کند.

  • تینت لب خوش طعم و خوش بو است

با توجه به اینکه وقتی از یک محصول آرایشی روی لب‌تان استفاده می‌کنید، احتمال اینکه خورده شود، زیادی است، اینکه این محصول چه طعم و بویی داشته باشد، اهمیت زیادی دارد. انواع رژ لب‌ها و برق لب‌ها به خاطر روغن و مومی که دارند، مزه تلخ و نامناسبی دارند. اما تینت لب طعم‌های میوه‌‌ای خوش طعم و خوش رایحه‌ای دارد که اگر آن را استفاده کنید، حتی طعم خوبی روی لب‌ها ایجاد می‌کند و مزه آن را احساس خواهید کرد. از طرفی آن‌ها بوی خوبی هم خواهند داشت.

  • تینت لب بدون سرب است

تینت لب کاملا بی ضرر بوده و برخلاف دیگر محصولات آرایش لب مانند رژ و برق لب سرب ندارد. از این محصول می‌توانید برای حفظ زیبایی و سلامتی لب‌تان استفاده کنید بدون اینکه درخصوص وجود سرب در آن نگران باشید.

  • ماندگاری بالای تینت لب نسبت به رژ و برق لب

یکی دیگر از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که تینت لب با برق لب و رژ لب دارد، این است که ماندگاری تینت لب خیلی بیشتر است. با خوردن و آشامیدن این محصول از روی لب شما پاک نشده و هرگز اطراف لب‌تان پخش نمی‌شود.

تینت لب را می‌توانید در طول روز بزنید و ببینید که تا آخر شب روی لب‌ها باقی مانده‌است. بدون اینکه مجبور باشید آن را شارژ کنید یا تمدید کنید. تینت لب را می‌توانید ساعت‌ها بدون تغییر رنگ روی لب‌ها نگه دارید و آخر شب آن را با یک پاک کننده مناسب پاک کنید.

فواید استفاده از تینت لب چیست؟

از مهم‌ترین مزایای تینت لب نسبت به سایر محصولات آرایشی این است که درخشش و رطوبت لب‌های شما را حفظ می‌کند. در ادامه می‌بینید که دیگر مزایای تینت لب چیست

  • لب‌هایتان را خوش فرم می‌کند

تینت لب ترکیباتی دارد که پوست لب شما را جمع کرده و از افتادگی و شل شدن آن جلوگیری می‌کند. درواقع تینت لب کارش این است که به زیباتر شدن و خوش‌فرم‌تر شدن لب‌های شما کمک کند. از طرفی اگر از نوع براق و شاینی تینت‌های لب استفاده کنید، یک خطای دید ایجاد شده و لب‌های شما برجسته‌تر به نظر می‌رسند.

  • آبرسانی و نرم کردن پوست لب

تینت لب حاوی مقدار زیادی هیالورونیک اسید است که برای آبرسانی پوست لب شما هم مفید است. در نتیجه استفاده از این محصول لب‌ها را نرم و مرطوب کرده و باعث می‌شود که به اصطلاح زیر پوست لب‌ها آب برود. پس خانم‌هایی که لب‌های خشک و ترک خورده دارند، می توانند از این محصول استفاده کنند تا مشکل پوسته پوسته شدن لب را برطرف کنند.

  • ایجاد شدن رنگ طبیعی روی لب‌ها

از دیگر مزایای تینت لب این است که رنگ طبیعی روی لب‌های شما ایجاد می‌کند و به اندازه‌ای چهره شما را طبیعی و دخترانه نشان می‌دهد که هیچ آرایش لبی نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

این محصول دارای پیگمنت‌های مخملی و نرم است و رنگ طبیعی و زیبایی روی لب‌ها ایجاد می‌کند. پس می‌توانید برای آرایش‌های طبیعی و ساده یا آرایش‌های لایت و نود هم از آن‌ها استفاده کنید.

  • پوشش و بافت سبک

اگر یک صبح تا شب هم از تینت لب استفاده کنید، هرگز متوجه سنگینی آن روی لب‌هایتان نمی‌شوید. در بخش تینت لب چیست گفتیم که این محصول هیچ چسبندگی روی لب‌ها ایجاد نمی‌کند. بافت تینت لب سبک است و بعد از استفاده از آن هیچ سنگینی روی لب‌ها ایجاد نمی‌کند.

فواید تینت لب

  • نیازی به تمدید ندارد

از دیگر فواید تینت لب این است که مجبور نیستید مدام آن را تمدید کنید. آیا شما هم جز خانم‌هایی هستید که روی رنگ لب‌تان حساس هستید و مدام رژتان را تمدید می‌کنید؟ تینت گزینه خوبی برای شما است. چرا که رنگدانه‌های غلیظی داشته و مدت‌ها رنگ آن روی لب‌های شما باقی می‌ماند. پس با استفاده از تینت لب دیگر نگران پاک شدن آن نخواهید بود. تینت لب میس بیوتی گلدن رز یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است.

[irp posts=”22673″ ]

  • یک ظاهر زیبا و خاص

آیا می‌دانید که یکی دیگر از فواید تینت لب این است که این محصول انواع مختلفی دارد و با پکیجینگ و بسته بندی‌های مختلف تولید می‌شوند. با خرید این محصول حتی میز آرایشتان هم زیباتر می‌شود.

طرز استفاده درست از تینت لب

نحوه استفاده از تینت لب بسیار ساده است. برای زدن تینت لب باید از برس‌های داخل تیوپ استفاده کنید و ماده تینت را روی لب‌ها بمالید. سپس لب‌هایتان را چند بار به هم بزنید تا رنگ پخش شود. برای داشتن ظاهر بهتر و یکنواخت‌تر می‌توانید مقدار تینت بیشتری روی لب‌ها بزنید و چند بار لب‌ها را باز و بسته کنید. شاید فکر کنید که استفاده از این محصول به خاطر مایع بودن زیاد آسان نیست. اما نگران نباشید. اگر همه این نکات را رعایت کنید، مشکلی پیش نمی‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *