آرایش و زیبایی

ژل ابرو چیست؟ + تفاوت آن با صابون ابرو و چسب ابرو

بخش مهمی از یک روتین زیبایی و آراستگی صورت این است که ابروهای صاف و یکدست و کشیده و شیکی داشته باشید. برای این کار هم تکنیک‌های آرایشی مختلفی وجود دارد که ترندترین آن‌ها لیفت ابرو با ژل ابرو است و از تکنیک‌های آرایش موقت است. در این مقاله از بیوتی سنتر می‌خواهیم ببینیم که ژل ابرو چیست و بهترین برندهای ژل ابرو و چسب ابرو چیست. در ادامه با ما همراه باشید.

ژل ابرو چیست؟

وقتی نوبت به آرایش صورت و زیبایی ابروها می‌رسد، یکی از ابزاری که ابروها را خوش‌فرم و زیبا نگه می‌دارد، ژل ابرو است. ژل ابرو برای فرم دادن و لیفت کردن ابرو استفاده می‌شود. این وسیله آرایشی که برای افرادی که ابروهای پرپشتی دارند یا دوست دارند که ابروهای خود را مرتب نگه دارند، کاربرد دارند. در واقع همانطور که تافت یا ژل مو برای ثابت نگه داشتن موها استفاده می‌شود، ژل ابرو هم کارش تثبیت ابروهای شما و حالت‌دهی به آن‌ها است. ژل‌های ابرو معمولا بی‌رنگ هستند و حالت ژله‌ای دارند. این محصول در اشکال مختلف وجود دارد اما رایج‌ترین آن‌ها انواع ریملی است که به همراه برس عرضه می‌شوند.

[irp posts=”26043″ ]

انواع ژل ابرو چیست؟

در ادامه به معرفی و توضیح انواع ژل ابرو خواهیم پرداخت:

  • ژل ابرو بی رنگ و شفاف

اگر ابروهای متوسط تا پری دارید، بهتر است ژل ابروهای بی رنگ را انتخاب کنید. با این ژل‌ها دیگر از وسایل دیگر مانند مداد و سایه ابرو هم بی‌نیاز می‌شوید. همچنین کسانی که زیاد اهل آرایش کردن نیستند و تنها ترجیح می‌دهند که صورتی طبیعی و نچرال داشته باشند، با ژل ابرو می‌‌توانند به نتیجه دلخواهشان برسند.

  • ژل ابرو رنگی

ژل‌های ابرو رنگی زیادی در بازار ایران وجود ندارند و البته کاربرد زیادی هم ندارند. این نوع ژل‌ها بیشتر برای کسانی استفاده می‌شوند که ابروهای کم پشتی دارند و می‌خواهند با ژل ابرو تنها ابروها را ثابت نگه دارند. ژل ابرو رنگی علاوه بر اینکه ابروها را در جای خودش ثابت نگه می‌دارد، سبب رنگ شدن ابروها هم می‌شود.

کاربرد ژل ابرو چیست

  • ژل ابرو درمانی

یک نوع دیگر از ژل ابرو که می‌توانید استفاده کنید، ژل‌های تقویت کننده و درمانی هستند. این نوع ژل‌ها حاوی ویتامین و مواد تشکیل دهنده‌ای هستند که فولیکول‌های موی ابرو را تحریک کرده و در نهایت به تقویت و رشد بهتر ابروها کمک می‌کنند.

تاثیر ژل ابرو چیست؟

اگر می‌خواهید بدانید که تاثیر و کاربرد ژل ابرو چیست باید بگوییم که کار ژل ابرو حفظ ظاهر طبیعی ابرو و ثابت نگه داشتن شکل آن است. ژل‌های ابرو ترتیبی می‌دهند که ابروهای شما سر جای خودشان ثابت بمانند و تکان نخورند و همچنین جلوه پرتر و شاداب‌تری داشته باشند.

طرز استفاده از ژل ابرو

اگر نمی‌دانید که نحوه استفاده از ژل ابرو چیست این پاراگراف به شما کمک می‌کند. برای استفاده بهتر از ژل ابرو لازم است که مراحل زیر را دنبال کنید:

  • آریش صورت را با روتین پوستی خود شروع کرده و پوست را کاملا تمیز کنید. در مرحله بعد اگر ابروهایتان بیش از حد بلند هستند یا نیاز به اصلاح دارند، آن‌ها را مرتب کنید.
  • اگر ابروهای کم پشتی دارید، می‌توان از سایه ابرو و مداد ابرو برای کاور کردن نقاط کم پشت و خالی استفاده کنید.

بعد از مراحل بالا نوبت به مرحله اصلی یعنی استفاده از ژل ابرو می‌رسد. برس حاوی ژل ابرو را برداشته و آن را در جهت رشد موی ابروها بکشید. سپس برس ابرو را به آرامی از تاج ابرو تا انتهای دم ببرید و از پایین به بالا بکشید تا ابروها اصطلاحا لیفت شوند.

فرق ژل ابرو و صابون ابرو چیست؟

صابون ابرو مانند ژل ابرو بوده و کارش حالت‌دهی و لیفت ابروها است و بافت صابونی و جامد دارد و شیوه استفاده از آن هم کمی با ژل ابرو فرق دارد. معمول ژل ابرو برای ابروهایی که خیلی بی نظم هستند، کاربرد دارد درحالی که صابون ابرو بیشتر برای ابروهای کم پشت‌تر و پرزدار استفاده می‌شوند.

[irp posts=”26044″ ]

بهترین مارک ژل ابرو چیست؟

در ادامه مقاله بهترین برندهای ژل ابرو و نحوه استفاده از آن‌ها معرفی شده‌اند:

  • صابون و کیت ابرو رولوشن

رولوشن یکی از برندهای قیمت مناسبی است که بسیاری از محصولاتش را با قیمت تمام شده پایین‌تر از برندهای معروف و البته کیفیت یکسان به طرفدارن عرضه می‌کند. با این کار همه افراد در جامعه می‌توانند از لوازم آرایشی خوب و باکیفیت بهره‌مند شوند. محصولات این برند معمولا ماندگاری و کیفیت قابل توجهی دارند و در بین کاربران به محبوبیت خوبی دست پیدا کرده‌اند. رولوشن دو محصول صابون ابرو و کیت ابرو را برای مرتب کردن و آرایش و لیفت ابرو به بازار عرضه کرده است. کیت ابرو رولوشن دارای ژل ابرو، هایلایتر و کرم ابرو است که به همراه یک موچین، براش، شانه مخصوص ابرو و آینه کوچک بسته‌بندی شده است. با این کیت می‌توانید ابرو را شانه و اصلاح کنید و سپس جاهای خالی ابرو را پر کنید. همچنین برای برجسته‌ کردن استخوان زیر ابرو می‌توانید از هایلایتر استفاده کنید. در آخر با کمک ژل ابروهایتان را سر جای خودش فیکس کرده و از موچین داخل بسته برای مرتب کردن خط ابرو استفاده کنید.

صابون ابرو رولوشن با فرمولاسیون خاص و منحصر‌به‌فرد باعث پرپشت شدن و مرتب به نظر رسیدن ابروها می‌شود و برای استفاده شخصی و حرفه‌ای کاربرد دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های این صابون ابرو این است که باعث ایجاد سفیدی روی ابرو نشده و تا ساعت‌ها ماندگاری دارد. این صابون ابرو با مات کردن موهای ابرو، سبب می‌شود که ابروها پرپشت‌تر به نظر برسند و چهره شما جذاب‌تر دیده شود.

ژل لیفت ابرو چیست

  • ریمل ابرو و مژه اسنس

یکی دیگر از بهترین ژل‌های ابرویی که می‌توانید خریداری کنید، ژل ابرو و مژه اسنس است که ابروهای شما را پر و خوش‌حالت نشان می‌دهد و باعث می‌شود که ابروها جلوه بهتری داشته باشند. با این ژل می‌توانید ابروهای‌تان را به صورت طبیعی و لیفت کنید و ابروهایی یکدست و زیبا داشته باشید. این ژل ابرو بافت سبکی دارد و احساس سنگینی یا خشک شدن و چسبنده شدن ابروها را به شما نمی‌دهد. این ژل برای مژه‌ها هم مناسب است و باعث چسبندگی و بدحالت شدن مژه‌ها نمی‌شود.

خرید ژل ابرو از لوازم آرایشی بهداشتی اورجینال بیوتی سنتر

اگر به دنبال یک ژل ابرو خوب و کاربردی و اورجینال هستید، می‌توانید به لوازم ارایشی بهداشتی بیوتی سنتر مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی 3 سال است که مشغول ارائه محصولات به خریداران بوده و جزء فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده در ایران محسوب می‌شود. بیوتی سنتر همواره کالاهای خود را از تولید کننده اصلی یا نمایندگی رسمی برند تهیه می‌کند و با حذف واسطه‌ها قادر است بهترین قیمت را برای محصولات در نظر بگیرد. با خرید از این فروشگاه خیالتان از بابت اورجینال بودن محصولات و البته قیمت مناسب آن‌ها راحت خواهد بود.