Uncategorized

معرفی برند ایزدین + مزایای برند ایزدین

در این مطلب به معرفی برند ایزدین که برندی اسپانیایی و جزء بهترین برندهای محصولات بهداشتی و آرایشی پوستی در تمام دنیاست می‌پردازیم. شرکت محصولات بهداشتی ایزدین با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز و نظارت پزشکان توانسته است رتبه اول کرم ضد آفتاب را در کشور اسپانیا کسب کند و رضایت مشتریان را از محصولات بهداشتی خود به دست آورد. کرم‌های ضد آفتاب از مهم‌ترین محصولات برند ایزدین است که توانسته با تمرکز بر این محصول محبوبیت زیادی کسب کند.

حتماً شما هم هنگام خرید کرم ضد آفتاب ایزدین با مدل‌های مختلف این محصول مواجه خواهید شد. هرکدام از انواع کرم ضد آفتاب ایزدین مناسب پوست و شرایط خاصی است که در راهنمای خرید کرم ضد آفتاب ایزدین به بررسی بیشتر این محصول و معرفی این برند می‌پردازیم.

 

تشخیص ضد آفتاب اصل از تقلبی

آیا راهی برای تشخیص ضد آفتاب‌ اصل از تقلبی می‌شناسید؟ آیا می‌دانید از نظر ظاهری چه تفاوتی بین کرم ضد آفتاب ایزدین اصل و تقلبی وجود دارد؟ باید گفت مجموع محتویات این محصولات اصل و تقلبی بسیار متفاوت است.‌ کرم‌های ضد آفتاب برای سلامت پوست و بدن ما مهم هستند؛ از این‌رو کم‌اهمیت جلوه دادن آن‌ها و بی‌توجهی به کیفیت محصولات مراقبتی و محافظتی ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیری به پوست و بدن وارد کند.

بنابراین تشخیص ضد آفتاب اصل و تقلبی یکی از مهم‌ترین موارد هنگام خرید محصولات بهداشتی است که باید به آن توجه کنید. تمامی برندهای اصلی و تقلبی را می‌توان تا حدودی از جنبه‌های ذکرشده در زیر بررسی کرد. در این مقاله مهم‌ترین راه‌های تشخیص را با شما در میان می‌گذاریم تا بتوانید از آن‌ها در خرید محصولات بهداشتی برای خود استفاده کنید.

تشخیص ضد آفتاب ایزدین اصل

هنگامی که شما با دو محصول که از نظر ظاهری یکسان هستند مواجه می‌شوید باید با راه تشخیص محصول اصل آشنا شوید تا بتوانید از صدمات احتمالی به پوست خود جلوگیری کنید. اگر محصولات بسته‌بندی، لوگو، رنگ و حتی قیمت یکسانی دارند، باید به دنبال راه تشخیص دیگری باشید. پیشنهاد می‌شود ادامه مطلب معرفی برند ایزدین را دنبال کنید تا با راه‌های تشخیص کرم ضد آفتاب اصل از تقلبی بیشتر آشنا شوید.

معمولاً کرم ضد آفتاب تقلبی قیمت پایین‌تری دارد و این نکته‌ای است که باید هنگام خرید به آن دقت کنید؛ چون همان‌طور که اشاره شد کرم ضد آفتاب تقلبی ممکن است آسیب جدی به پوست شما وارد کند و سبب مشکلات و بیماری‌های پوستی مانند اگزما و کهیر شود.

 

کد 16 رقمی اصالت کرم ضد آفتاب

محصولات بهداشتی که دارای مجوز واردات هستند باید دارای برچسبی حاوی یک کد 16 رقمی باشند. با خراشیدن استیکر می‌توانید این شماره را به شماره تلفن درج‌شده روی استیکر پیامک کنید. درواقع این کد نشان‌دهنده اصالت کالاست که می‌توانید کاملاً به آن اعتماد کنید. پس از ارسال پیامک اطلاعاتی مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا، نام محصول و شرکت سازنده محصول در اختیار خریدار قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید اگر تنها 2 یا 3 رقم بارکد با کشور سازنده محصول مطابقت داشته باشد، حتماً کالا تقلبی است.

عمده محصولات تقلبی، شماره سریال ندارند. توجه داشته باشید شماره سریال روی خود محصول باید با شماره روی جعبه مطابقت داشته باشد. برندهای اصلی معمولاً اطلاعات محصول را به زبان‌های مختلف درج می‌کنند. معمولاً در کرم‌های ضد آفتاب از ترکیبات شیمیایی استفاده می‌شود. از جمله این ترکیبات می‌توان به Homosalate، Avobenzone، Oxybenzone و Octocrylene اشاره کرد. اگر این ترکیبات فاسد یا بی‌کیفیت باشند، محصول بهداشتی بوی ترش و تند خواهد داشت.

بنابراین هنگام خرید حتماً محصول را با دقت بو کنید تا از تازه بودن و کیفیت بالای آن مطمئن شوید. کرم ضد آفتاب اصل همیشه بوی ملایمی دارد. در نظر داشته باشید بوی تند عطر یکی از نشانه‌های کرم‌ها و لوازم آرایشی تقلبی بوده که کاملاً با محصول اصل آن متفاوت است.

راهنمای خرید کرم ضد آفتاب

قیمت کرم ضد آفتاب تقلبی

محصولات بهداشتی از جمله کرم‌های ضد آفتاب ایزدین در مدل‌ها و قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسند؛ بنابراین به یاد داشته باشید قیمت بالا لزوماً به معنای کیفیت بالا نیست. اگر متوجه شدید فروشنده محصولی را که انتخاب کرده‌اید با قیمت کمتری به شما معرفی می‌کند، توصیه می‌شود از خرید آن کالا منصرف شوید.

قیمت کرم ضد آفتاب ایزدین، جزء ضد آفتاب‌های قیمت متوسط است که با توجه به قیمت آن کیفیت بسیار بالایی دارد. تشخیص ضد آفتاب‌های اصلی و تقلبی با توجه به قیمت آن‌ها ممکن است با خطاهای بسیاری همراه باشد؛ پس برای اطمینان لازم است راه‌های توصیه‌شده دیگری را نیز در نظر بگیرید.

تشخیص ضد آفتاب اصل و تقلبی به این روش بسیار دقیق‌تر و کارآمدتر از روش‌های دیگر است. برای این بررسی باید نام یا برند محصول را در گوشی هوشمند خود جست‌وجو کنید. در ادامه به تمام جزئیات محصول بهداشتی از جمله رنگ، فونت نوشته‌شده روی محصول، محل لوگو، ساختار، اندازه و… توجه کنید.

 

رنگ کرم ضد آفتاب اصل

در کرم‌های ضد آفتاب تقلبی از رنگ‌هایی استفاده می‌شود که در محصولات اصلی استفاده نمی‌شوند؛ برای مثال تولیدکنندگان، پوشش آرایشی را به کرم‌های ضد آفتاب اضافه می‌کنند یا آن را مانند کرم پودر رنگ می‌کنند تا مردم فکر کنند یک محصول بهداشتی دومنظوره خریده‌اند، در این روش تولیدکنندگان تقلبی از پوشش فریبنده‌ای در رنگ کرم استفاده می‌کنند که در نگاه اول مشتری را به خود جلب می‌کند. باید گفت بهترین راه برای تشخیص ضد آفتاب اصل و تقلبی این است که به وب‌سایت سازنده محصول مراجعه کنید تا ببینید کدام رنگ‌ها در کرم‌های ضد آفتاب از رنگ‌های واقعی محصولات هستند که به بازار عرضه می‌شوند.

[irp posts=”22903″ ]

بهترین محصول برند ایزدین

در معرفی برند ایزدین بیشتر به معرفی بهترین محصول برند ایزدین که کرم ضد آفتاب است می‌پردازیم. درواقع کرم ضد آفتاب ایزدین توانسته است با کیفیت فوق‌العاده خود نیاز کاربران را برطرف کند. در ادامه به چند مورد دیگر از محصولات ایزدین اشاره می‌کنیم:

محصولات برند ایزدین

پاک‌کننده صورت ایزدین

در معرفی برند ایزدین نوبت می‌رسد به پاک‌کننده‌های صورت که به پاک کردن تمام آلودگی‌ها از جمله آرایش از روی صورت شما کمک می‌کنند. این محصول بهداشتی، پوست صورت شما را از شر آلودگی‌های روزانه مانند روغن، آلاینده‌ها و کثیفی پاک‌سازی می‌کند و روند پیری پوست را به تعویق می‌اندازد. در عین ‌حال، پاک‌کننده‌های صورت مانند محلول میسلار Isdin می‌توانند پوست شما را تقویت و آب‌رسانی کنند. درنهایت از آنجا که این محصول اولین گام در روال مراقبت از صورت است، یک پاک‌کننده می‌تواند پوست شما را برای محصولات دیگری مانند سرم‌ها آماده کند.

بهترین پاک‌کننده صورت، پاک‌کننده‌ای است که به نیازهای پوست‌تان پاسخ مناسبی بدهد. اگر پوست حساسی دارید، پاک‌کننده‌ای مانند محلول میسلار آیدین می‌تواند انتخاب ایده‌آلی باشد. این محصول ایزدین ملایم و بدون الکل است. اگر به‌دنبال پاک‌سازی عمیق و بدون دردسر هستید، یک پاک‌کننده روغنی مانند پاک‌کننده ایزدین را به برنامه مراقبت از صورت خود اضافه کنید. این پاک‌کننده برای انواع پوست، حتی پوست چرب مناسب است؛ زیرا آرایش غلیظ، کرم‌های ضد آفتاب و چربی اضافی پوست را از بین می‌برد.

 

سرم صورت ایزدین

سرم‌های صورت ایزدین، محصول دیگری هستند که در معرفی برند ایزدین به آن می‌پردازیم. این محصول بهداشتی حاوی مواد غلیظی است که فرمول‌های مناسبی برای رفع نگرانی‌های خاص پوست دارد. سرم صورت ایزدین برای بسیاری از مشکلات مراقبت از پوست مانند خشکی پوست، رنگ تیره پوست، خطوط و چین و چروک‌های ظریف یا موارد دیگر مناسب است. از آنجا که سرم‌ها معمولاً قدرتمند، سبک و سریع جذب می‌شوند، می‌توانند مکملی عالی برای روتین مراقبت از پوست شما باشند.

توصیه می‌کنیم در برنامه زیبایی مراقبت از پوست خود از سرم و مرطوب‌کننده در کنار هم استفاده کنید؛ زیرا هرکدام از این محصولات خاصیت متفاوتی روی پوست دارند. به‌طور معمول، سرم‌های صورت روی مشکلات پوستی خاص مانند خطوط ریز یا بافت ناهموار پوست کار می‌کنند. از سوی دیگر، مرطوب‌کننده‌ها آب‌رسانی بیشتری به پوست می‌دهند تا پوست را در تمام طول روز در وضعیت مطلوب نگه دارند. فقط همیشه به یاد داشته باشید ابتدا سرم را روی صورت بمالید بعد از مرطوب‌کننده استفاده کنید.

در محصولات بهداشتی که مشکوک به تقلبی هستند، آثاری از مواد مضر مانند سرب، آرسنیک، مس، جیوه، بریلیم، کادمیوم، آلومینیوم، سیانید، باکتری، مدفوع حیوانات و ادرار یافت شده است. این افزودنی‌های مضر به‌دلیل ویژگی‌های سرطان‌زا برای کل بدن انسان مضر هستند. هنگام خرید لوازم آرایشی ضروری است توصیه‌های پزشک خود را جدی بگیرید تا از اقلام تقلبی خودداری کنید. حدود یک دهه گذشته، برندهای مراقبت از پوست به‌طور جدی برای مقابله با فروش محصولات تقلبی تلاش کرده‌اند به این امید که بتوانند سلامت پوست را حفظ کنند.

 محصولات ایزدین

آیا ضد آفتاب معدنی بهتر است؟

به‌طور معمول کرم ضد آفتاب به دو دسته شیمیایی و معدنی دسته‌بندی می‌شوند. ضد آفتاب‌های شیمیایی از ترکیباتی مانند آووبنزون، اکتیسالات، اکتوکریلن، هموسالات و غیره استفاده می‌کنند. ضد آفتاب‌های معدنی از اکسید روی یا دی‌اکسید تیتانیوم در ترکیبات استفاده می‌کنند. هر دو ضد آفتاب شیمیایی و معدنی عملکردی مشابه دارند (با جذب نور UV و تبدیل آن انرژی به مقادیر ناچیز گرما). ضد آفتاب‌های معدنی نیز مقدار کمی از اشعه ماوراءبنفش را انعکاس می‌دهند.

برای برخی افراد ضد آفتاب‌های شیمیایی ممکن است سبب ایجاد گزش روی پوست شود. اگر پوست حساسی دارید یا اغلب به محصولات پوستی واکنش نشان می‌دهید، کرم ضد آفتاب معدنی ممکن است انتخاب بهتری باشد. نقطه‌ضعف ضد آفتاب‌های معدنی این است که اغلب یک گچ سفید قابل‌توجه به‌ویژه روی پوست تیره ایجاد می‌کنند.

 

مزایای ضد آفتاب ایزدین

برند ایزدین معتقد است نوآوری معنادار کلید سلامت پوست است. در معرفی برند ایزدین به فواید کرم ضد آفتاب ایزدین می‌پردازیم:

فاکتور محافظت از خورشید (SPF) نشان‌دهنده توانایی کرم ضد آفتاب برای محافظت و مراقبت از پوست در برابر بخش خاصی از اشعه ماوراءبنفش (UV) به نام UVB است. اشعه UVB مسئول آفتاب‌سوختگی و سرطان پوست است. دو بخش دیگر از نور UV وجود دارد: اشعه UVC (که از جو زمین عبور نمی‌کند) و اشعه UVA (مسئول سرطان پوست و پیری پوست). کرم‌های ضد آفتابی که طیف وسیعی دارد در برابر اشعه‌ UVB و UVA محافظت می‌کند. از مهم‌ترین مزایای ضد آفتاب ایزدین این است که به‌سرعت جذب پوست می‌شود. همچنین این محصول کوچک‌ترین اثر چربی باقی نمی‌گذارد، چشم را تحریک نمی‌کند، روغن معدنی ندارد و همچنین کنترل چربی را فراهم می‌کند.

مزایای ضد آفتاب ایزدین

سخن پایانی

نور خورشید نقشی حیاتی در سلامت روحی و جسمی ما دارد، اما تابش خورشید و قرار گرفتن در معرض نور خورشید تا 80 درصد از علائم قابل مشاهده پیری پوست را ایجاد می‌کند. اشعه UVA تا حد زیادی مسئول پیری زودرس پوست است؛ درحالی‌که اشعه UVB سبب آفتاب‌سوختگی می‌شود. هر دو نوع پرتو می‌توانند در خطر ابتلا به سرطان پوست نقش داشته باشند؛ بنابراین محافظت از پوست خود با محصولات مراقبت از آفتاب بسیار مهم است. در این مطلب یاد گرفتیم محصولات مراقبت از آفتاب می‌توانند به محافظت از پوست شما در برابر اثرات شدید نور خورشید کمک کنند. درحالی‌که کرم ضد آفتاب مهم‌ترین بخش رژیم مراقبت از آفتاب شماست، می‌توانید روتین خود را با محافظت از پیری نور و آنتی‌اکسیدان‌ها تکمیل کنید.

علاوه بر استفاده از کرم ضد آفتاب با طیف وسیع در طول روز، یک مکمل آنتی‌اکسیدانی روزانه می‌تواند به شما در بهبود سلامت کلی پوست کمک کند. به‌طورکلی، کرم ضد آفتاب را باید هر دو ساعت یک‌بار تجدید کنید؛ مخصوصاً بعد از شنا یا تعریق استفاده از کرم ضد آفتاب ضروری است. اگر داخل خانه کار می‌کنید و دور از پنجره می‌نشینید، ممکن است نیازی به کرم ضد آفتاب نداشته باشید. با این ‌حال، حواستان به دفعات خروج از خانه باشد. حتی یک قدم زدن کوتاه هنگام ناهار می‌تواند پوست شما را در معرض خطر قرار دهد. به یاد داشته باشید هیچ ضد آفتابی کامل نیست. از کلاه‌های لبه پهن، عینک آفتابی یا سایر لباس‌های محافظ استفاده کنید و تا حد امکان به‌دنبال سایه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *